Moja oferta
Zobacz, w czym mogę Cię wesprzeć
Organizacja i planowanie
O tym, że dobre zarządzanie opiera się na strategicznym planowaniu, nie trzeba przekonywać przedsiębiorców, liderów czy pracowników, którzy odnoszą zawodowe sukcesy. Jeśli chcesz poprawić swoje kompetencje w zakresie organizacji pracy i strategicznego planowania swojej działalności, zapraszam Cię do indywidualnego procesu, wspieranego moim doświadczeniem.
Planowanie pomaga przygotować się na różne scenariusze, dobierać najlepsze metody i sposoby realizacji naszych zamiarów, pozwala czuć się bezpiecznie i odpowiednio zaopiekowanym.
Zaproszę Cię do wspólnego tworzenia Twojego planu – moją ulubioną i niezwykle skuteczną metodą wizualną, która doskonale ilustruje wizje, ale także możliwości, kompetencje, zasoby i pomysły. Jednak służy przede wszystkim temu, by z chaosu wielu wspaniałych myśli wyprowadzić projekt konkretnych działań, które pozwolą przekuć wizje w cele, osiągane bez niepotrzebnych strat w czasie i energii.
Dla kogo ?
- dla każdego, kto chciałby, wybrnąć z chaosu zadaniowego obronną ręką;
- dla wszystkich, którzy potrzebują zapanować nad liczbą zadań, którą mają do zrealizowania;
- dla każdego, kto chciałby nauczyć się planować mądrze;
- dla osób, które potrzebują wiedzy, jak wykorzystać narzędzia online do realizacji zadań w swoim biznesie;
- dla Ciebie, jeśli czujesz, że potrzebujesz sobie poukładać codzienną pracę;
- dla Ciebie, gdy chcesz z lekkością ogarniać swój tydzień zawodowego zaangażowania;
- dla Ciebie, jeśli czujesz, że biegasz z pustą taczką, tydzień się kończy, Ty jesteś zmęczony, masz poczucie, że tyle zrobiłeś i jednocześnie jeszcze nie widać końca listy To Do.
Co zyskasz?
- umiejętności planowania działań w zgodzie ze sobą;
- budowanie wizji Twojego projektu;
- pomoc w tworzeniu harmonogramu Twojego projektu;
- wsparcie w wyznaczaniu codziennych działań i śledzeniu ich postępów;
- przydatne narzędzia do organizowania pracy własnej – dobrane do Twoich potrzeb, przyzwyczajeń, osobowości i chronotypu;
- naukę planowania, która przyniesie Ci efektywność i skuteczność;
- oszczędność czasu i energii;
- redukcję stresu i chaosu zadaniowego;
- poczucie bezpieczeństwa i kontroli w codziennym działaniu;
- sposoby na współpracę w zespole – dobrane do Twoich potrzeb, przyzwyczajeń, osobowości i chronotypu.
Czemu planowanie jest istotne?
W procesie realizowania własnych celów ważne jest, żeby wiedzieć, co chcemy osiągnąć i jak chcemy to zrobić. Jako specjalistka od zorganizowanego zarządzania czasem, zadaniami i sobą, pomogę Ci przekuć wielkie i małe wizje w precyzyjny i skuteczny plan. Pomogę Ci znaleźć dla Ciebie najlepsze metody wspierające działanie. I będę towarzyszyć w codziennym realizowaniu planu.
- Planowanie małych i dużych działań, projektów, biznesów, czy po prostu planowanie reakcji na zróżnicowane potrzeby otoczenia, pozwala nie „biegać z pustymi taczkami” albo – jak, ktoś woli – „nie robić pustych przebiegów”. Obydwa te frazeologizmy mówią o tym samym – że bez organizacji tracimy czas na błędy, nieprzemyślaną logistykę itd.
- Planowanie pozwala pozyskać dla siebie cenne godziny, określić priorytety i opracować cele, a także – szybko reagować na zmiany. Te (dla wielu) z pozoru niewarte zachodu działania zapewniają poczucie bezpieczeństwa i kontroli – tak nad osiąganym celem, jak i własnym życiem.
- Aby realizować się na wielu polach jednocześnie i odpowiednio szybko reagować na kryzysy, musimy wiedzieć, co chcemy osiągnąć, w jakim czasie i przy jakim wsparciu.
- Porządek tego typu pozwala też szybciej dostrzec problem lub rozpoznać kryzys. Pożarów nie powinno się gasić w chaosie.
- Zaprojektowane działanie stwarza również przestrzeń dla swobodnej kreacji. W uporządkowanym świecie łatwiej pobudzić do pracy aktywne myślenie, wyobraźnię.
- Brak jasno sprecyzowanych celów dla tego, co robimy, służy bierności, stwarza ryzyko mechanicznego wykonywania zadań, co w dłuższej perspektywie czasu może prowadzić do wypalenia zawodowego i konsekwencji zdrowotnych. Tego chcemy uniknąć!
Ważnym elementem naszej współpracy będą: modelowanie nawyków, tworzenie wspierającego harmonogramu, który uwalnia potencjał, ale nie zabija kreatywności; który wspiera, a nie obciąża.
Przykładowe procesy, które poprowadziłam:
Cel: rozwinięcie projektu startupowego
Potrzebą było uporządkowanie wielu równoważnych zagadnień, jak: budowa platformy online, jej promocja, dokumentacja i komunikacja formalna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, pozyskiwanie inwestorów, budowanie bazy odbiorców, itp.
W trakcie procesu wypracowałam z klientką:
- stworzenie ram projektu;
- ustalenie planu projektu i harmonogramu codziennych zadań;
- określenie zasobów i przyporządkowanie odpowiedzialności wykonawców do konkretnych zadań w określonym czasie;
- znalezienie gotowych narzędzi wsparcia (w tym wypadku wybrałam Asanę, która pozwalała odpowiednio opracować wszystkie etapy projektu i monitorować jego realizację);
- metody czuwania nad procesem wdrażania kolejnych elementów i sprawdzanie tego, co dotychczas zostało wykonane;
- tworzenie indywidualnych, tygodniowych harmonogramów tej części pracy, która należała bezpośrednio do Klientki.
Podobnych projektów procesowałam więcej – ponieważ wszystkie cechuje duży indywidualizm, za każdym razem proces różni się od poprzedniego, nawet jeśli posiada wspólne elementy lub wynika z podobnych potrzeb.
Cel: zaprojektowanie całej działalności organizacji NGO
W trakcie procesu współpracowałam z Fundacją i wspierałam ją w:
- tworzeniu planu budowania zaplecza technicznego: strony www, kont w mediach społecznościowych, itd;
- opracowanie strategii działania w planowanych projektach;
- określenie priorytetów, przypisanie ról i rozplanowanie zadań;
- pozyskanie partnerów B2B;
- opracowanie komunikacji z podwykonawcami i klientami fundacji;
- monitorowanie założeń i przekształcanie planu, zgodnie z postępem w realizacji przedsięwzięcia.
Cel: zmiana organizacji pracy specjalisty
W trakcie procesu wypracowałam z klientką i wspierałam ją w:
- wypracowanie nowego modelu stanowiska, z ustaleniem priorytetów i kluczowych obszarów pracy;
- automatyzacja wybranych obszarów pracy;
- budowa strony internetowej, usprawniającej pracę;
- zwiększenie efektywności;
- zmniejszenie zadań, które są nieefektywne i zajmują dużą ilość czasu;
- sposób efektywnego używania social mediów;
- strategię promocji nowych produktów i kontaktu z grupą odbiorców.
Realizacja Twojego projektu
Jeśli potrzebujesz wsparcia przy realizacji ważnego dla Ciebie zadania czy biznesu, a brak Ci czasu, lidera lub po prostu odwagi, służę swoimi umiejętnościami. Wieloletnie doświadczenie w realizacji małych i dużych projektów na zlecenie osób, przedsiębiorców i międzynarodowych korporacji, nie tylko nauczyło mnie skutecznie realizować powierzone mi przedsięwzięcia. Odnalazłam w tym również swoją pasję.
Dla kogo?
- dla przedsiębiorstw, które potrzebują wsparcia koordynacyjnego i zadaniowego w nowym/dodatkowym/ długim/ etc. projekcie;
- dla NGO-sów, które potrzebują doświadczenia i wiedzy w przeprowadzeniu konkretnego projektu, wsparcia zespołu w koordynowaniu projektu;
- dla osób rozpoczynających swój biznes, gdy potrzebują osadzić się w samodzielnym działaniu i potrzebują wystartować z nowym projektem;
- dla osób, które chcą potrzebują wsparcia w realizacji swojej wizji, której chcą wcielić w życie.
Co zyskasz?
- wsparcie w doborze najlepszych metod organizacyjnych;
- plan działania oparty na realnych przesłankach;
- specjalistkę, która zrealizuje Twój projekt;
- zadbanie o wszystkie szczegóły;
- czas dla siebie;
- projekt rozłożony na obszary i kamienie milowe;
- ustalone w czasie check point-y, które pozwolą na podejmowanie kluczowych decyzji;
- skuteczny plan działania oparty na potrzebach terminowego realizowania zadań;
- poczucie bezpieczeństwa;
- satysfakcjonujący efekt końcowy.
W myśleniu projektowym inspiruje mnie efekt; satysfakcja z procesu, który został pomyślnie doprowadzony do końca. Dotyczy to wszelkich realizowanych przeze mnie większych i mniejszych zadań.
W przedsięwzięciach, za które biorę odpowiedzialność, stawiam na zaplanowane działania i przełączam się na myślenie strategiczne.
Bardzo lubię i cenię pracę z ludźmi, co bez wątpienia pozytywnie wpływa na jakość każdej współpracy. Stworzona relacja zdecydowanie pomaga w osiągnięciu wizji projektu, z którym przychodzi do mnie klient.
W czasie realizacji powierzonego mi zadania nie tylko formułuję jasne cele, ale uwzględniam wizję, określam mocne i słabe strony projektów, hierarchizuję priorytety, opracowuję terminy, układam plany oparte na kalendarzu, organizuję pojedyncze zadania w harmonogramy, wspieram przy wdrażaniu planu w życie.
Potrafię delegować zadania i się z nich rozliczać, komunikować się z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, łączyć biznesy w sieci. Umiem wydobyć potencjał z cudzych zasobów i bazując na nich, tworzyć nową jakość opartą o kreatywną i strategiczną koncepcję. Krótko mówiąc – możesz powierzyć mi swój pomysł i zasoby, a ja zajmę się osiągnięciem celów, które wspólnie ustalimy.
Moją mocną stroną jest organizacja, a także ogromna empatia, która pozwala nie tylko obserwować i analizować, ale również wczuwać się w potrzeby i uczucia innych. W relacjach z klientami poszukuję przestrzeni do budowania zaufania, bliskości i współpracy. Stanowi to bazę do tworzenia warunków systematyczności i dyscypliny zawodowej, które popychają projekty na przód i stwarzają możliwości dla rozwoju.
Praca nad rozwojem cudzego przedsięwzięcia wymaga poznania się, wnikliwej analizy pomysłu czy zadania, rozważenia słabych i mocnych stron, szans i zagrożeń. Wszystko to ma znaczenie przy ustalaniu wizji i określaniu kamieni milowych, które pozwolą na zrealizowanie Twojego projektu. W dalszej kolejności, uwzględniając konieczne zasoby, opracuję przejrzystą strategię działania i przygotuję wiążący harmonogram. Gdy osiągniemy porozumienie w kluczowych obszarach, mogę przystąpić do realizacji projektu.
Organizacja wydarzeń
Wydarzenia mają różny charakter, ale tym, co je łączy jest potrzeba organizacji i połączenia wszystkich zadań i działań w taki sposób, by gwarantowały sprawny przebieg. Jeśli planujesz wydarzenie i oczekujesz, że będzie odpowiednio zadbane we wszystkich strategicznych obszarach, zaproś mnie do współpracy. Mam w tym duże doświadczenie.
Co zyskasz?
- pomoc w ułożeniu wizji wydarzenia i przełożenia tego na realny wygląd eventu;
- analizę ryzyk i check point-ów na podjęcie kluczowych decyzji;
- jasny plan na wydarzenie „skrojone na miarę”;
- kompleksową obsługę i troskę na wszystkich poziomach organizacji;
- harmonogram pokazujący ścieżkę przygotowań i kosztów organizacji eventu;
- pewność optymalnej eksploatacji zasobów;
- zorganizowane i zaopiekowane wydarzenie;
- zaopiekowanych prelegentów i uczestników;
- czas, poczucie bezpieczeństwa i święty spokój;
- podsumowanie realizacji i ankietę ewaluacyjną od uczestników.
Dla kogo:
- dla marek, które chcą się wypromować;
- dla firm, które chcą skierować swoje usługi do większego grona jednorazowo;
- dla fundacji, NGO-sów, które chcą dzielić się wiedzą, doświadczeniem;
- dla osób, które chcą inspirować, a ich misją jest pomoc innym;
- dla przedsiębiorców, którzy chcą zbierać kontakty i tworzyć sieci networkingowe;
- dla wszystkich, którzy mają pomysł, którym chcą się podzielić i zaprosić do współpracy;
- dla każdego, kto ma potrzebę stworzyć przestrzeń do spotkania: towarzyskiego, biznesowego, inspirującego, motywacyjnego;
- dla freelancerów, którzy chcą rozwijać innych.
Organizowanie wydarzeń to nie tylko moja umiejętność, którą sukcesywnie rozwijam od lat, działając w rozmaitych branżach i warunkach, ale również zamiłowanie.
Każde wydarzenie jest jedyne w swoim rodzaju, co wiąże się z koniecznością indywidualnego podejścia. Niezależnie od charakteru wydarzenia, dbam, by powierzone mi zadanie otoczyć kompleksową troską, starając się najwyższy komfort uczestników.
W trakcie realizacji zadania, pamiętam również o potrzebach współpracowników. W praktyce – zmieniam wizję na listę zadań i harmonogram do realizacji. Jak dotąd, to podejście mnie nie zawiodło.
Wydarzenia, które zorganizowałam:
- 3- dniowe Konferencje Leadership Development Seminars (5 edycji po około 2000 osób)
- 1- dniowe Konferencje Business Development Seminars (8 edycji po około 2000 osób)
- Konferencja podsumowująca Projektu 3 Biegun, wyprawę Marka Kamińskiego (ok. 400 osób)
- Warsztaty Metodą Biegun dla dzieci, trenerów oraz osób bezrobotnych (ok. 400 osób)
- Kursy naukowe, konkursy inżynierskie, wyjazdy zarządowe dla organizacji Studenckiej Board Of European Students of Technology na Politechnice Gdańskiej (ok 200 osób)
- Słodka Konferencja – wydarzenia dla branży cukierniczej (ok. 150 osób)
- Dream! Plan! Success! – 2-dniowe warsztaty rozwoju osobistego (ok 100 osób)
- Warsztaty z planowania i organizacji projektów — kilkugodzinne warsztaty dla społeczności przedsiębiorczyń w Klubie OLivia Business Centre O4Flow (ok. 50 osób)
Za własną organizację wydarzenia biorę zawsze pełną odpowiedzialność i preferuję działania kompleksowe – od wspólnego stworzenia wizji wydarzenia, poprzez ułożenia harmonogramu pracy, kontaktu z podwykonawcami, pozyskaniem mediów, kontaktem ze sponsorami, prelegentami i uczestnikami, po opracowanie i analizę wyników ankiet ewaluacyjnych.
W ramach organizacji wydarzenia zajmę się następującymi obszarami:
MIEJSCE
- rekomendacja kilku miejsc odpowiednich do Twojego wydarzenia;
- współpraca z wybraną firmą, dogranie szczegółów współpracy, formalności;
- rekomendacja usług cateringowych, współpraca z wybranym podmiotem;
- ustalenie Twoich oczekiwań czasowych.
PROGRAM
- wspólne zbudowanie wizji wydarzenia;
- stworzenie programu i agendy wydarzenia na podstawie Twojej wizji;
- współpraca z prelegentami;
- pierwszy kontakt;
- przygotowanie prelegentów do wystąpienia;
- formalności.
PODWYKONAWCY
- rekomendacje specjalistów z różnych dziedzin z mojej bazy: fotograf, filmowiec, zespoły aktywizujące, wolontariusze;
- współpraca z podwykonawcami, dogranie szczegółów, formalności;
- rekomendacja cateringu, współpraca z wybraną firmą;
- określenie Twoich oczekiwań czasowych.
PROMOCJA
- przygotowanie listy pomysłów dopasowanych do Twojego projektu;
- wspieram promocję (post na moim FP, utworzenie wydarzenia na Evenea.pl, etc.);
- rekomendacja specjalisty od promocji on-line.
UCZESTNICY
- komunikacja z uczestnikami;
- przygotowanie mailingów o logistyce wydarzenia;
- przygotowanie „Welcome Packs”;
- przygotowanie list uczestników.
PRODUKCJA WYDARZENIA
- organizacja wydarzenia na miejscu;
- dbanie o szczegóły zaznaczone w agendzie;
- dbanie o czasowy przebieg wydarzenia;
- współpraca z zespołem technicznym: oświetlenie, nagłośnienie i in.;
- produkcja wydarzenia;
- czuwanie nad przebiegiem;
- budżet.